Kurs marketingu cyfrowego. 4.2. Podstawy SEO. Optymalizacja stron internetowych.

admin 11 października, 2019 0 Comments

Optymalizacja stron internetowych SEO

W tej lekcji będziemy kontynuować temat podstaw SEO. Naszym tematem będzie optymalizacja stron internetowych.

Czym jest optymalizacja stron internetowych? Mówiąc ogólnie, są to wszystkie te czynności, które musisz wykonać, aby uzyskać darmowy ruch organiczny z wyszukiwarek takich jak Google, YouTube, Bing czy Yahoo, itd.

Jak to robimy? Znamy już 5 głównych przyczyn braku ruchu organicznego na stronach, które omówiliśmy na poprzedniej lekcji tego kursu.

Przede wszystkim musimy uczynić naszą treść bardziej trafną. Musimy mieć odpowiedź na pytania, której szukają ludzie. Naszym zadaniem jest więc po pierwsze dowiedzieć się, czego szukają ludzie, zaś zadaniem wyszukiwarek będzie wyświetlić najbardziej trafne odpowiedzi. Musimy uczynić nasze treści także bardziej odpowiednimi dla wyszukiwarek, tak żeby mogły je odnaleźć i potraktować jako najbardziej trafne.

Następnym krokiem, który musimy podjąć, jest zwiększanie naszego autorytetu dla wyszukiwarek.

Musimy się upewnić, że nasza treść, niezależnie od tego, czy jest to post na blogu, czy film na YouTube, czy też fizyczny produkt, który sprzedajemy, jest faktycznie popularny.

Teraz, przechodząc do wyszukiwarki Google w poszukiwaniu terminu „olej brodowy”, możemy przewinąć w dół, widząc ją na wierzchu w treści sponsorowanej, którą ludzie faktycznie za to zapłacili. Więc to nie jest dyrektor generalny. Potem mamy filmy na górze, a potem mamy kilka stron internetowych z niektórymi artykułami. Ciekawostką jest fakt, że pięć najlepszych wyników w Google to 75% całego ruchu na stronie. Tak więc najlepsze wyniki osiągną największą sprzedaż.

To samo dotyczy YouTube, jeśli idziesz do YouTube i Szukałbyś tu oleju brodowego. Wtedy zobaczysz dobrze na górze, że mamy tutaj ogłoszenie, a nie CEO, ale widać, że najlepsze wyniki mają tutaj najwięcej poglądów. Mają dużo widoków i dużo zaangażowania.

W dużej mierze zależy to od platformy, na której się znajdujesz.

Czy masz swoją witrynę sieci Web, którą chcesz ocenić w Google, czy masz produkt do sprzedania, na przykład na Amazon, czy wideo z YouTube, które chciałbyś zobaczyć.

Jako dyrektor generalny będziemy rozmawiać o tym bardziej na kursie, ale po prostu wiedz, że musisz zwiększyć popularność swoich treści.

Następnie mamy coś zwanego optymalizacją techniczną.

Jest to cały proces, który musimy wykonać w tle, aby go zobaczyć i znaleźć w serwisie YouTube Google lub jakiejkolwiek wyszukiwarce, z której chcesz uzyskać ruch.

To jest optymalizacja techniczna całego procesu, przez który będziemy przechodzić w tym kursie.

W końcu wszystko sprowadza się do tego, czy chcemy wykonać dobrą SEO, musimy pomóc wyszukiwać i używać do rangowania nas.

Musimy pomóc im w prezentacji odpowiednich treści popularnych treści i musimy to zrobić w tle

naszej strony internetowej kanału YouTube wewnątrz naszego konta Amazon lub dowolnej platformy, z której korzystamy.

Więc to jest w zasadzie to, co jest ACL i co musimy zrobić.

Zanurkujmy jeszcze bardziej szczegółowo, jak właściwie pełnić funkcję CEO.

Do zobaczenia w następnym wykładzie.

Podsumowanie tej lekcji:

Podsumowując tę lekcję, w której omawialiśmy podstawy SEO, poznałeś pięć najważniejszych powodów, dla których na strony internetowe nie trafia ruch organiczny:

  1. Krótkoterminowe myślenie i szukanie “dróg na skróty”.
  2. Brak regularnego umieszczania wartościowych treści.
  3. Mała czytelność treści dla ludzi i robotów Google.
  4. Niewłaściwy dobór fraz kluczowych do pozycjonowania.
  5. Brak budowania backlinków.

Znamy już pięć najważniejszych elementów stanowiących podstawy SEO, więc w dalszej części tego kursu zadbamy o to, żebyś wykorzystał w praktyce wiedzę, jak generować ruch organiczny .

Zapraszam Cię do kolejnej lekcji!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *